Iarna Flanel Cald Îngroșa Seturi de Pijama Zână Mozaic Pijamale pentru Femei cu Fermoar Broderie Pijama Elastic Talie Pantalonii de Pijama
Despre aberatiile cromatice
Datorită diferite rezoluții de ecran și modelul de telefon mobil, de culoare și lumină de interior și în aer liber de fotografiere pot fi diferite, și fotografiile realizate pot avea o diferență de culoare.
Produsul de mai sus este efectivă de măsurare,va exista o eroare de 1-3 cm din cauza diferitelor metode de măsurare, care este numai pentru referință, și produsul primit, va prevala
Modelul Arată
Notificare
Q: Cum de a alege marimea ta?
A: se Referă la dimensiunea graficul de pe pagina detalii produs.Dimensiunea noastră este din Asia de dimensionare.Din cauza manuală de măsurare și loturi diferite, poate exista o 2-3 cm diferența de mărime.
Q: Va culoarea văd fie culoarea primesc?
A: Toate imaginile sunt takken de elementul va fi primit.Imaginile sunt editate pentru a se potrivi culorii cât mai bine posibil.Cu toate acestea, din diferite ecrane, contrast de culoare afișează, și de iluminat, culorile pot varia ușor.
Q: am facut plata mea, când mă pot aștepta ca articolele mele să fie livrate?
O: vă mulțumim pentru răbdarea dvs. cu noi.După ce plata dvs. a fost finalizată.depozitul nostru va livra pachetul termen de 3-7 zile lucratoare.Pentru orice comenzi urgente.vă rugăm să faceți o notă și de a informa echipa noastră de servicii clienți, cât mai curând posibil.Dacă aveți orice întrebări legate de transport maritim, vă rugăm să nu ezitați să contactați echipa noastră de servicii clienți.
Q: Cum de a procesa o schimb?
O: Dacă vă simțiți untisfied cu comanda ta, noi oferim un serviciu de returnare.Conectați-vă la accounr și faceți clic pentru a solicita un retur.Nu trimite articole înapoi la în cazul în care pachetul a fost expediat din nostru adresa de returnare poate varia.Elementele trebuie să fie neutilizate, nedeteriorat, si cu ambalajul original.Poate exista o returnare comision.
Q: Cum sunt produse expediate?
A: Noi, în general, oferă transport gratuit (cu Excepția, în unele țări îndepărtate) și a plătit exprima de transport maritim.
Q: Nu este mulțumit după ce a primit articolele dvs.?
O: Dacă nu ești pe deplin fericit cu elementele.nu fi într-o grabă de a părăsi un comentariu negativ, vă rugăm să ne încercați și de a face lucrurile bine!Simțiți-vă liber pentru a ajunge la echipa noastră de servicii clienți și vom încerca noastre cele mai bune pentru a găsi o soluție poți fi fericit cu.
Q: Pot modifica ordinea de informații sau de a anula comanda în orice moment?
A: Odată ce pachetul a fost marcat ca livrat, nu mai putem modifica sau anula comanda.
Q: en-Gros și picătură de transport maritim sunt atât de binevenite.
A: Pentru en-gros, va oferim o reducere sau gratuit de transport maritim expres care durează doar 3-7 zile pentru a ajunge.Pentru dropshipping, am putea trimite bunuri pentru clienții dumneavoastră direct și nu va pleca informații despre noi, dacă doriți să.
Q: Cum pot urmări coletul meu?
A: puteți urmări coletul pe următorul site web folosind numărul dvs. de urmărire: www.17track.net/en (Copiate în browser pentru a deschide)
Q: Ce pot face atunci când achiziționarea de protecție timpul se scurge?
Dacă achiziționați protecția timpul se scurge.vă rugăm să ne contactați și noi vă putem ajuta să-l extindă.Deci banii nu vor merge la contul meu.
Adaugă Legate de produse de zi cu zi